.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارتقای کیفیت مطبوعات گیلان ضروری است

نایب رئیس هیئت‌ مدیره خانه مطبوعات گیلان گفت: ارتقای کیفیت مطبوعات گیلان و دانش خبرنگاران بومی ضروری است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس علی کریمی‌پاشاکی در بازدید از غرفه گیلان در این نمایشگاه، اظهار داشت: مطبوعات و خبرگزاری‌های گیلان نماد حق‌طلبی و خدا محوری هستند
وی افزود: مطبوعات گیلان به لحاظ کمیت در کشور برتر هستند و باید تلاش کنیم تا با همکاری اساتید و صاحبنظران رسانه کیفیت مطبوعات گیلان را ارتقا دهیم.
نایب رئیس هیئت‌ مدیره خانه مطبوعات گیلان گفت: مطبوعات گیلان باید به تحلیل رویدادها پرداخته و نقش نظارتی خود را به عنوان وظیفه دینی و قانونی پیگیری کنند.
وی با بیان اینکه باید تلاش کرد تا برنامه جامع آموزش اصحاب رسانه گیلان مصوب مالی داشته باشد گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و استاندار مانند گذشته در این زمینه همراه نمایندگان اصحاب رسانه استان در خانه مطبوعات گیلان باشند.
کریمی‌پاشاکی با اشاره به برگزاری طرح ولایت خبرنگاران برای نخستین بار در کشور توسط خانه مطبوعات گیلان، بیان داشت: استعداد و توان خبرنگاران گیلانی برای ارتقای سطح دانش روزنامه‌نگاری حرفه‌ای بستر مناسبی برای توسعه دوره‌های آموزشی و پژوهشی است.
وی تک‌روی در خانه مطبوعات را مردود دانست و اذعان داشت: هیئت‌ مدیره فعلی خانه مطبوعات گیلان با اعتقاد به بهره‌گیری از توان تمام اعضای خانه و اساتید و نخبگان گیلانی آماده پذیرش هرگونه طرح راهبردی با هدف توسعه کیفی مطبوعات استان است.
نایب رئیس هیئت‌ مدیره خانه مطبوعات گیلان انتشار 131 نشریه در سرزمین روحانی شهید میرزا کوچک خان جنگلی را تبلور توسعه فرهنگی این استان قلمداد کرد و افزود: باید تلاش کنیم با تقویت دفاتر خبرگزاری‌ها و نشریات نماد اطلاع‌رسانی پویا در کشور باشیم.
وی با اشاره به ضرورت تبیین علوم اسلامی رسانه ابراز داشت: دین اسلام به عنوان پشتوانه نظری، معنابخشی و هویت‌بخشی به هر گونه اقدامی، نمادها و سمبل‌های ملی و اسلامی که پیوند‌دهنده با گذشته تاریخی ملت است و همچنین الگوهای رفتاری ملموس و محسوسی که به عنوان نقاط مرجع اجتماعی هستند.
کریمی‌پاشاکی ادامه داد: آگاهی‌بخشی به جامعه و افکار عمومی همواره از طرف نخبگان جامعه صورت می‌گیرد که به طور یقین خبرنگاران و رسانه‌ها در این راستا لایه برگزیده اجتماعی هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.